Menu

Praktiske oplysninger



Spilledage 2017: St.Bededagsferien 12. - 14. maj 2017. Tilmeldingsfrist: 23. april 2017. Der er begrænsede pladser, så det er først til mølle. 
Foreign teams are more than welcome. Contact loevecup@b1903.dk for infomation about the tournament and payment. Among others are teams from Sweden participating in Løve Cup 2017.
 
Når man har modtaget bekræftelse på tilmeldingen, bedes stævnegebyr indbetalt på:
Reg.nr.: 0111
Kontonr.: 8080245023
Betaling bedes mærket med holdID fra stævner.dk.
Pris: 3M-hold: 350 kr., 5M-hold: 475 kr., 8M-hold: 575 kr.
Tilmelding sker HER
Bemærk! Pladserne bliver fyldt op i den rækkefølge, vi modtager stævnegebyret. Så hurtig betaling tilrådes. Man er først tilmeldt Løve Cup, når man har modtaget en mail, om at betalingen er modtaget og man er tilmeldt. Såfremt der ikke kommer nok tilmeldinger til en række, kan B1903 vælge ikke at gennemføre rækken. Såfremt får man selvfølgelig gebyret tilbage.

Program: Udsendes IKKE, men kan hentes her på siden, når det er klart, ca. to uger inden stævnet. 

Rækkerne i 2017 vil være fordelt på nedenstående dage:

Fredag: U5 (3m), U8a (5m), U8b (5m), U8C (5m), u10a (8m), U10b (8m).

Lørdag:  U6 (3m), U9a (5m), U9b (5m), U9c (5m) , U11a (8m), U11b (8m), U11C (8m)

Søndag:  U7 (3m), U10a (5m), U10b (5m), U10c (5m), U12a (8m), U12b (8M), U12c (8m)

B1903 sigter efter, at B-rækker starter om morgen, A-rækker med start om formiddagen og C-rækker om eftermiddagen. 3-mands vil afhænge af tilmeldte, om der også kommer eftermiddagspuljer. U7 om søndagen vil der være både have både formiddags- og eftermiddagspuljer. B1903 vil dog lave programmet, som det passer bedst forhold til tilmeldinger og afvikling, men ovenstående vil være udgangspunktet, der sigtes efter. Ca. 2 uger før stævnet foreligger programmet på www.b1903.dk 

Parkering: Ved Løve Cup vil portene bagest i anlægget være åbne, så benyt venligst mulighederne for at parkere hele vejen rundt om klubben. Foran klubben må KUN parkeres i de afmærkede områder. Undlad venligst at parkere på skråninger, i svingbaner og andre steder hvor det ikke er tilladt at parkere. Parkeringspladserne lige foran hovedbygningen er reserveret til stævneledelse, vareleveringer, samt skal holdes fri i tilfælde af ambulancer eller udrykningskøretøjer skal kunne komme frem til anlægget. Vi skal derfor bede alle om at respektere de afspærringer der sættes op.

Restaurant: Vores restauratør glæder sig til at tage imod de mange gæster fra nær og fjern. Boder er stillet op flere steder på anlægget for at mindske ventetiderne. 

FCK billetter / spillere: I 2017 kommer FCK forbi og underholder med Team Leo, og der vil ligeledes være FCK-billetter til en kamp i superligaen til alle deltagere. Derudover vil der komme FCK-spillere ud og skrive autografer (Hvis det kolliderer med en FCK-kamp, kan det have indflydelse på, om det kan lade sig gøre)

Ankomst: Venligst meld jeres ankomst ved stævnekontoret senest 20 minutter inden første kamp.

Stævnekontor: Findes i klubhuset med indgang fra banerne. Alle hold bedes meddele deres ankomst på stævnekontoret senest 20 minutter inden første kamp. På stævnekontoret findes resultat- samt informations tavle. Det er op til det enkelte hold at holde sig orienteret her om evt. kampflytninger, aflysninger og lignende. Her kan ligeledes hentes isposer og plaster, hvis man skulle komme ud for skader.

Stævneledelse: Mads Harder, tlf.: 20 22 69 03.

Indberetning af resultater: Træneren for det vindende hold vil få kampkortet fra dommeren og bedes hurtigst muligt aflevere dette på stævnekontoret. Ved uafgjort er det træneren fra det hold der står først som får kampkortet. Denne fremgangsmåde er med til at sikre, at dommerne kan blive på banen, så vi kan få startet kampene til tiden. Noget alle vist sætter pris på. I 3 mands rækkerne indberettes ikke resultater og der bruges derfor ikke kampkort.

Dommere: Ved Løve Cup er dommerne typisk frivillige trænere, forældre eller aktive spillere i 1903 (U14, U15, U17, U19, senior). Generelt tilstræber vi at sætte lidt ældre dommere på de afgørende kampe, hvis det er muligt, men uanset dommerens alder accepterer vi ikke højrøstede trænere, der forulemper dommerne. Vi forbeholder os ret til at bortvise trænere, der ikke kender grænsen for almindelig god opførsel. I de yngste årgange der spiller 3 mands, er der tale om døm-selv kampe, hvor det hold der står først dømmer. 

Diverse: Bemærk at det ikke er tilladt at medbringe hunde på anlægget. Rygning er strengt forbudt indendørs samt på vores kunstbaner og vi fraråder generelt rygning på hele anlægget. Hold fornuftig afstand til banerne så drengene kan komme til at spille uforstyrret og undlad at gå og stå langs midterlinjerne på 11M græsbanerne. Kun spillere, trænere og dommere må færdes inde på selve banerne. Alle andre: Når I støder på en kridtstreg, så lad være med at træde over den!

Rækker 2017

U5-U7 (3 mands). Stævnets yngste årgange spiller 3 mands fodbold (maks 5 spillere pr hold) uden målmand. Målene er minipodemål, spilletiden er 10 minutter og der niveaudeles ikke. Der tages dog hensyn til at lave puljer udfra niveau. Kampene er som udgangspunkt døm-selv kampe og det hold der står først stiller dommer. Der er ens medaljer til alle deltagere, medaljerne kan afhentes på stævnekontoret.

U8-U10 (5 mands). 5 mands (maks 8 spillere pr hold) i en A og en B række. Målene er 5m mål (3 x 1,5m) og der spilles med målmand som må tage med hænder også ved aflevering fra medspiller. Spilletiden er 15 minutter. Afhængig af rækkestørrelsen går 1-2 hold fra hver pulje videre til knockout kampe efter almindeligt cup system. Pokaler til nr. 1 og medaljer til nr. 2-4.

U10-U12 (8 mands). 8 mands (maks 11 spillere pr hold) i en A og B række. Målene er 8-mands mål og der spilles med målmand som må tage med hænder også ved aflevering fra medspiller. Spilletiden er 20 minutter. Afhængig af rækkestørrelsen går 1-2 hold fra hver pulje videre til knockout kampe efter almindeligt cup system. Pokaler til nr. 1 og medaljer til nr. 2-4. 

Enkelte rækker kan variere i afviklingen i forhold til hvor mange tilmeldte hold der er.


SPILLEREGLER.
Generelt: Ingen spiller må deltage på mere end ét hold i samme række. Vi følger lokalforbundenes regler for aldersdispensation. Husk sygesikringsbevis som skal kunne forevises på forlangende. Hvis et hold ikke er klar ved kampstart dømmes man som taber 0-3 (medmindre det manglende fremmøde f.eks. skyldes forsinkelser af stævnet, naturligvis).

Det hold som er nævnt først i programmet stiller op nærmest klubhuset / Lyngbyvej, giver bolden op og skifter til overtræksveste ved trøjelighed. Overtræksveste findes på stævnekontoret.

Udvisninger: Vi spiller generelt ikke med røde og gule kort, men hvis en spiller begår (flere) grove frispark eller opfører sig dårligt kan dommeren henstille til træneren at han skiftes ud. Hvis dette ikke efterkommes af træneren kan dommeren vælge at udvise spilleren for resten af kampen og holdet kan først sætte en ny spiller ind efter 5 minutter.

Point: Vunden kamp giver 3 point, uafgjort kamp giver 1 point.

Placering ved pointlighed: 
1. Målforskel i samtlige kampe
2. Flest scorede mål i samtlige kampe 
3. Point i indbyrdes kampe 
4. Målforskel i indbyrdes kampe 
5. Flest scorede mål i indbyrdes kampe    
6. Straffesparkskonkurrence 

Kvartfinale, semifinale og finalekampe: 
Hvis stillingen er uafgjort ved normal spilletids ophør, spilles til først scorede mål, dog højst 5 minutter. Den forlængede spilletid startes med dommerkast fra midten af banen. Hvis der ikke scores i forlængelsen afvikles straffespark, i første omgang 3 spark til hvert hold, herefter 1 ad gangen indtil der er fundet en vinder.

Straffesparkskonkurrencer:
Ved straffesparkskonkurrencer er det kun spillerne og dommeren, der må befinde sig på den halvdel, hvor der sparkes, og de spillere der ikke sparker skal opholde sig i god afstand fra målfeltet. Der må ikke stå hverken spillere, trænere eller tilskuere bagved eller ved siden af målet (hold mindst 5 meters afstand). Sparket må først udføres, når dommeren giver signal med fløjten.

Ethvert tvivlsspørgsmål afgøres suverænt af stævneledelsen.